• January 16, 2024
  • Lirik Lagu

Dibata mekelek mekuah


1.Dibata mekelek mekuah
NgaruhNa banta kurang kin?
Lang! lalap kapen lit nge tuah
Ula dage des ate min!
Lang! arus kita k’rina ‘rsembah
Man Tuhan Dibatanta e
Ateta gel-gel min ermengkah
Man si la lupa banta e

2.Kita enda kai dage gunana
Man Tuhan si mulia e?
IpekenaNa ukurta e
Tah ise si ngapuli aku
Si ‘rbanca ukur nggo dedas?
Kepeken Tuhan Dibatangku
E maka ateku nggo melas

3.E banci kin aku la malang
Ngenehen Tuhan sib age?
TuduhkenNa man bangku dalan
La banci lang kuikutken e
PedahNdu min ncekem ateku
KataNdu siat tengkel min
Kam kukelengi seh mateku
Temanku bali aku kin

4.O, Tuhan, Kam min kuinget rusur
Kam lalap sekawalku e
Tepet min aku ku si bujur
Geluhku k’rina baNdu nge
Teguhlah aku ‘di meriah
Apuilah’di mesera
Makana labo aku mbiar
Tah mate pe la kutera


Blog Archive