• September 17, 2024
  • Lirik Lagu

Bapa si perkuah ate 


1.
Bapa si perkuah ate
Tatap ku liahku e 
Sabab aku narus mate 
Bapa si erkuah ate 
Tatap ku liahku e 
Jore min lah la bene 

2.
Kam si ngidah me jahatna 
Si ni bas pusuhku e 
Maka mekelek beratna 
Kam si ngidah me jahatna 
Si ni bas pusuhku e 
Si ertambah-tambah pe 

3.
Oh, geluhku me terambuh 
Ban bene ukurku e 
Keriahen tertambur 
Oh, geluhku me tertambur 
Ban bene ukurku e 
Ras melala dosa pe 

4.
Pertotonku ras iluhku 
Bagi si la mentas pe 
Tambah picet kal pusuhku 
Pertotonku ras iluhku 
Bagi si la mentas pe 
Tempa picet dalin e 

5.
Reh bagesna kuorati 
Reh bagesna ku gejap 
Mania aku tersampati 
Reh bagesna kuorati 
Reh jahatna kugejap 
Talu nari aku kap 

6.
Ngarap nari aku baNdu 
Kam Penawar si tetap 
Luah m’aku bekas tanNdu 
Ngarap nari aku baNdu 
Kam, Penawar si tetap 
AjarenNdu bujur kap 

7.
Kam Pematang kinituah 
Si ngalemi dosa e 
Bahan maka aku luah 
Kam Pematang kinituah 
Si ngalemi dosa e 
Malem min ateku pe 

8.
Tuhanku! Begi totonku 
Aku seh teguhlah min 
La metunggung pemindonku 
Tuhanku! Begi totonku 
Kam si tuhu pelimin 

9.
Pengadi-ngadinku enda 
Kam kap ‘bas mateku pe 
E me pengarapen jenda 
Pengadi-ngadinku jenda 
Kam kap ‘bas mateku pe 
Lanai mbiar aku e